Gra intenetowa RPG NARUTO
Kage
1+1 = 1+1
Yoshimaru atakuje pierwszy.
Offline
Yoshimaru atakuje bronią Shuriken, Ten_no!_Ten34 zostaje zraniony i traci 5 PŻ.
Yoshimaru atakuje bronią Shuriken, Ten_no!_Ten34 zostaje zraniony i traci 5 PŻ.
Offline
Kage
Ten_no!_Ten34 atakuje Taijutsu, Yoshimaru zostaje zraniony i traci 3 PŻ.
Podsumowanie rundy:
Yoshimaru:
PŻ 22/25
Chakra 20/20
Ten_no!_Ten34:
PŻ 15/25
Chakra 20/20
RUNDA 2
Ten_no!_Ten34 atakuje Taijutsu, Yoshimaru zostaje zraniony i traci 3 PŻ.
Offline
Yoshimaru atakuje bronią Shuriken, Ten_no!_Ten34 zostaje zraniony i traci 8 PŻ.
Yoshimaru atakuje bronią Shuriken, Ten_no!_Ten34 unika ciosu.
Podsumowanie rundy:
Yoshimaru:
PŻ 19/25
Chakra 20/20
Ten_no!_Ten34:
PŻ 7/25
Chakra 20/20
RUNDA 3
Yoshimaru atakuje bronią Shuriken, Ten_no!_Ten34 zostaje zraniony i traci 5 PŻ.
Yoshimaru atakuje bronią Shuriken, Ten_no!_Ten34 unika ciosu.
Offline
Kage
Ten_no!_Ten34 atakuje Taijutsu, Yoshimaru unika ciosu.
Podsumowanie:
Yoshimaru:
PŻ 19/25
Chakra 20/20
Ten_no!_Ten34
PŻ 2/25
Chakra 20/20
Ten_no!_Ten34 atakuje Taijutsu, Yoshimaru unika ciosu.
Offline
Runda 4
Yoshimaru atakuje bronią Shuriken, Ten_no!_Ten34 zostaje zraniony i traci 8 PŻ i ginie.
Offline
Kage
Yoshimaru zwycięża pojedynek. Zyskuje 50 punktów doświadczenia oraz 75$.
Yoshimaru za ciekawą walkę otrzymuje 20$.
Ten_no!_Ten34 za ciekawą walkę otrzymuje 20$.
Maito Gai za walkę płaci Ten_no!_Ten34 10$.
Yoshimaru otrzymuje przedmioty: kunai, kunai
Podsumowanie:
Yoshimaru: +50dośw. +95$ +kunai, kunai
Ten_no!_Ten34 +30$
Offline